onsdag 25. mars 2009

Kjoler

Se så fine kjoler ine har fått:)
Jeg har en mamma som er utrolig flink til å sy,noe jeg/vi nyter veldig godt av:)
Har ikke tall på hvor mange kjoler,bukser,bluser,skjørt,dresser osv mine barn har fått av henne.
Her er 3 kjoler ine har fått den siste uken.
Jeg syntes de er nydelige alle 3. perfekt til å bruke i barnehagen,hjemme og til hva som helst egentlig.Tuuuusen takk snille mamma :)

Dette stoffet er faktisk kjøpt på ikea:) Blonderen i livet har bestemoren til min stepappa heklet.
Syntes det var kjempemorsomt at hun hadde laget det,og tror nokk hun hadde vært glad om hun viste hva det ble brukt til.
Dette er baksiden på kjolen.
Foran på kjolen.
Syntes denne blonderen var nydelig,likte også måten hun hadde sydd det på underskjørtet på.
Dette stoffet kjøpte jeg i oslo i feb:) Kjolen har 2 søte lommer.

3 kommentarer:

missy sa...

Hei! Har lagt dæ til i bloggen min! :)

Hilde sa...

Heia :) Artig at du åsså har blogg ;) Kjæmpefine bilda av ongan :):)

Gro aka emrille sa...

Så nydelige kjoler! Du er kjempeheldig som har en mamma som er så flink til sy:)