onsdag 18. mars 2009

Bursdagskort


Har laget et bursdagskort på bestilling i dag:)
Lenge siden jeg har laget noe kort nå,så er glad jeg ble spurt om å lage så jeg kommer meg i gang igjen;)

Her er brukt: Mønster ark fra Basicgrey (Lilykate serien)
Dot sløyfebond
Perle brads fra panduro
punch med hjerterbord
silkeblomst
Noen nydelige blomster som jeg har kjøpt
på nettet:)
Vintag stempelpute
Stempeltekst
Blonder
http://stores.shop.ebay.com/Thai2u-Paper-Flowers-Craft-Supply__W0QQ_armrsZ1

Her fant jeg det superfine blomstene av papir:) De kom i postkassa 4-5 dager etter jeg hadde bestilt de. Og det er helt utrolig siden de ble sendt helt fra Tailand.
Kommer nokk til og bestille flere ganger derfra ja:)

3 kommentarer:

Kim Borch sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kim Borch sa...

Kjempe fint :) Stolt av dæ kjære :)

Anonym sa...

tusen takk....
Kortet er enda finere inni, bare så det er sagt.
Det kommer virkelig til å slå ann!
Er såååå gla i denne kreative jenta her, du er den beste <3